10 May 2007

På tide å gjøre noe/ Time to do something



Solen skinner fra blå himmel, fuglene kvitrer og jeg antar at jeg nå må bare innse at jeg ikke lenger kan sitte inne å lage kort. Jeg må ut! Ikke bare fordi gresset er knehøyt og skriker etter en gressklipper, men også fordi det er komplett idioti å sitte inne å lage kort i dette fine, men kalde været. Så får undervisning være undervisning, og kort være kort. Jeg får heller ta natten til hjelp for å lage kort.

....
Sånn.. da her jeg vært utrolig flink. Har kjørt over gressplenen med gressklipperen, deretter kanttrimmeren, så har jeg kuttet ned sytten busker og trær (små trær vel å merke!) Så gjødslet jeg plen og blomsterbed. Bedre sent enn aldri håper jeg greset tenker...) Så har jeg vannet hele sulamitten og til slutt har jeg montert utelampene igjen som jeg har malt. Imens har jeg planlagt store planer for hele hagen og nytt solen og alle blomstene mine som blomstrer.Det er så vakkert i hagen nå!!

The sun is shining, the birds are singing and I guess I just have to realize that I can't sit inside anymore and make cards. I got to get out! Not only is my lawn kneehigh and is screaming for a cut, but it's completely insane to sin inside in this nice, yet cold, weather. I'll just have to use the night instead to get ready with all my projects.

....
Well, now I' ve worked so hard! I've but the lawn, cut down seventeen bushes and small trees, furtilized the entigre lawn and all my flowers. I've watered the whole lot and put up the lamps again, that I painted the other day. While I did all this, I made great plans for mye entire garden, enjoyed the sun and all the flowers that are in bloom. Its so beautiful in my garden now!

6 comments:

  1. Kjenner meg igjen i at det er vanskelig å løsrive seg hobby pulten ..men idag skal det vaskes her i huset.
    Kos deg med plen klippingen:-)

    Louise

    ReplyDelete
  2. Vilka underbara kort du har gjort - mycket inspiration och ''ögongodis''. Ha en fortsatt bra helg!

    ReplyDelete
  3. Herlig kort, Tonje!
    Du er en stor inspirasjonskilde med din nydelige kreasjoner! {klem}

    ReplyDelete
  4. Det er deilig med vår. kortene du lager er skikkelig flotte. Det er alltid fint å komme inn her å se når det er noe nytt :)

    ReplyDelete
  5. he he så bra du skriver..skal si du er effektiv, kan tenke meg det at det er fint i din hage nå..
    men du,,, for et utrolig nydelig kort.. gleder meg til å se videre i din blogg..

    ReplyDelete
  6. Å vilka fina kort du gör!!!
    Underbart fint färglagt !!!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!