06 May 2007

Mai helg



Så er snart helgen over. Vi har fått satt ut båten, så nå ligger den på vannet og venter på at vi skal ha en helg til overs med fint vær så vi kan komme oss ut på bøljan blå. Jeg har fått vært litt kreativ denne helgen. Har eksperimentert med mye av det jeg kjøpte meg på messen, og har endelig også fått laget noen Magnolia kort. Jeg har vel omtrent 60 stempler eller deromkring fra Magnolia alene, så det var kanskje på tide å få laget noe av dem.

Ellers har det vært en tung helg for oss. Vi har fått en del dårlige nyheter som har vært tøffe å takle.
Neste uke må gå med til forberedning av demo og kurs igjen. Det er godt det snart er sommer sier nå jeg...

2 comments:

  1. Dette var et skikkelig flott kort.
    Jeg vet ikke hva slags tøffe nyheter dere har fått men sender dere en klem og noen varme tanker alikevel.
    Louise

    ReplyDelete
  2. kjempe fint dette her også. Du maler utrolig fint..

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!