31 May 2007

Julefølelser - Christmas feelings



Det er bare en kortlager som kan sitte å planlegge jul i mai. Men for å unngå desemberstresset har jeg og mange med meg besluttet å lage julekort året rundt. Mitt mål er å få til fem pr. måned. Dvs. at i desember så sitter jeg allerede med 60 julekort før jeg egentlig har begynt å lage noen... for å si det sånn.

It's only cardmakers who can plan Christmas i May. But to avoid the December panic, I've planned to make five Christmascards every month. In December I'll allready have 60 card even before I really start to make Christmascards. Smart? Or...?

2 comments:

  1. a beautiful christmas card tonje!!!!!
    so cute and so lovely!!!!

    marja

    ReplyDelete
  2. Love this holiday card. Puts me in the mood a little to start making some NOT!!! Still nice to see all year round though.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!