09 May 2007

Iskald maidag/ Icecold Mayday



Hva passer vel bedre til en iskald maidag enn et blått Magnoliakort med en jente som nesten blåser bort?
I dag var det så kaldt at jeg alvorlig vurderte å ta frem vinterklærne igjen. Nå synes jeg igrunnen at vind og vær kan snu. Riktignok er det pent vær, men det hjelper jo lite så lenge det er isvind ute.

Jeg holder på å trene distressmaling. Jeg synes personlig at smådetaljer har jeg fått dreisen på men sliter stadig med større partier. Så i morgen blir det avgårde til kunstnersjappa for å kjøpe klutepapir. For med det papiret klarer jeg å få det til bortsett fra at mitt klutepapir er så himla tykt. Må ha noe tynnere.

Det er flere kurs under opprulling nå. Tre styker. Det blir brushstroke den 12. mai, deretter blir det glam-glitter og glory kurs, samt minialbum kurs den 8 og 9. juni. Den 12 mai blir det dessuten demo av Cuttlebug, distress og pefect pearls. Snakk om solid blandings da. Hummer og kanari.

What is more fiting for an icecold May day other than a blue Magnoliacard with a windblown litle girl? Today it was so cold that i seriously considered to drag my winterclothes out again from the closet. I hope the weather soon will change. It does noe help that its sunny outside as long as there's ice in the air.
I am working on my distresspainting. I personally think that I'm getting the grip on small details, but I'm still not satisfies with larger painted aereas. So tomorrow I'm off to the artists store again to buy cottonbazed paper.

I'm working on three differen classes now. It's a brushstroke class on the May 12 th, then there's going to be a glam-glitter-and glory class and a minialbum class June 8th and 9th.
On the 12th I am also goint to demonstrate the Cuttlebug, distresspainting and perfect pears. What a mix!

2 comments:

  1. väldigt fina kort jag hittade här på din blogg :) Speciellt blomkorten med falsk akvarell. Kramiz

    ReplyDelete
  2. dette var også utrolig nydelig. du er så flink til å sette sammen farger.. Det runde stempelet med tekst,- hvor får man tak i det?

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!