26 April 2007

Stillhet

Det er langt fra stille egentlig. Det er bare stille her inne på bloggen. I resten av meg er det komplett kaos. New York i rushtid. Omtrent slik.
Jeg har slitt i lengre tid med å designe noen logoer, det tok nesten livet av meg, mentalt og fysisk. Og så skal jeg liksom klare å levere noe til NM og til konkurransen på Stempelscrapmessen. Liksom. For sannelig om jeg vet om jeg klarer det! Å sitte å presse ut at seg kreativitet er ikke så veldig lett. Jo mer tidspress jeg har på meg, jo verre blir det jo! Så jeg ender opp med å levere noe til NM bare for å ha gjort det. Men har ingen forhåpninger om å gå videre til neste runde når kreativiteten ligger godt begravd et eller annet sted under lagevis med andre ting og tanker som farer rundt i hode mitt for tiden.

Jeg har forøvrig handlet litt i det siste. Kanskje fant jeg ut at jeg trengte klær mer enn stempler, jeg vet ikke, men jeg har endt opp med en rålekker omslagsbluse i sort gjennombrutt blonde. Den kostet flæsk for å si det slik, men når det gjelder pentøy så går det jo an. Den kan jeg sikkert gå med en lang stund tror jeg! Og så fant jeg en kjole i dag som ikke var så dum heller. Skulle nå gjerne hatt den i en annen farge, men når man er hensatt til å handle i stormotebutikker så må man jo ta til takke for det man får. Og knapt nok det. I mitt neste liv skal jeg bli sydame. Det ble nye sko også faktisk! Så nå kan 17. mai bare komme!

I helgen er det stempelscrap messe. Jeg tror jeg er den eneste deltageren der som faktisk ikke gleder meg. Jeg vet knapt om jeg gidder å gå. Ikke vet jeg om jeg trenger noe, og eneste grunnen til å gå er at jeg har lyst å møte noen mennesker jeg kun kjenner via nettet, og som jeg har blitt veldig glad i, og som jeg nå kan få møte irl. Det er meldt fint vær, så egentlig kunne jeg tenke meg å ligge på en holme i skjærgården og telle måker i stedet. Men når forventningene er såpass lave som dette her, så blir det nok sikkert bra. Får vi tro.

2 comments:

  1. Anonymous26/4/07 20:55

    Alt bra med deg, Snuppeline? Savner deg på SS :-)

    Stor klem Connie

    ReplyDelete
  2. Anonymous28/4/07 14:25

    Alt går nok bra skjønner du..... av og til går litt opp og ned her i verden. Gratulerer med nye klær forresten!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!