09 April 2007

Påsken er over for i år!


Så var påsken over og vi er igjen kommet oss hjem etter halvannen uke ved sjøen i sol og snøstorm. Vel hjemme var det 13 grader innendørs og de fleste plantene led av frostskader og ørkentilstander. Sånn er det når gubbelure skal spare strøm og ikke tenker at det kan bli kaldere ute enn når vi dro. Men etter å ha fyrt opp i to peiser og skrudd anlegget på fullt fikk vi varmen opp igjen etter noen timer.

Alvorlige kortabstinenser førte til at jeg klarte å få meg en time på rommet for å få ut den verste kreative trangen som resulterte i dette enkle kortet. Jeg har en manko på diverse gratulasjonskort og da er det greit å lage noe som er litt enkelt og greit.

Ellers vil nærmeste tid bestå av å planlegge våren og kurs. Har fått enormt med forespørsel om å holde kurs fra flere steder i landet og jeg har måttet si neitakk til mange. Jeg har tross alt en helse og en familie som må komme først, men et og annet kurs skal jeg nok klare å få trøkt inn i en travel vårtid håper jeg.

Men nå roper sengen på meg, det er sent og det er ny dag i morgen med unger som skal i barnehage og på skole.

8 comments:

  1. Åh, et helt utrolig nydelig kort! Vil ikke si at dette er enkelt, masse detaljer som tar tid!

    Takk for den koselige hilsnen i bloggen min! :-)

    Jeg var så heldig at jeg fikk være hjemme i påsken! ;-) Det ble så dårlig vær at det ikke var noen vits for meg og lille Isak å dra på fjellet, for å sitte inne i ei lita hytte dag etter dag...
    Jeg fikk dermed tid til å designe to stempelplater! :-D

    ReplyDelete
  2. Så utrolig NYDELIG kort!!

    ReplyDelete
  3. Et utrolig nydelig kort, Tonje, som alltid!Og nå er påsken over for i år. Takk for koselige dager sammen, og nå er vi igang med hjemmelige sysler begge to! Vi sees om ikke så lenge.

    ReplyDelete
  4. Nydelig kort, Tonje! Og tusen millioner takk for det nydelige kortet som kom i påsken!! Det var bare helt fantastisk! Blir så glad når disse små kunstverkene dine havner her oppe hos meg, og med den skitpåsken vi har hatt her i år så varmet det skikkelig! En knusklem skal du ha for det!
    Takk for besøk i bloggen min! Gleder meg stort til endelig å få treffe deg på messa, skal også på nattscrappen og da håper jeg vi får litt tid sammen. Klem fra Desiree :-)

    ReplyDelete
  5. wow!!! beautiful work!!

    have a nice day!

    Bety :)

    ReplyDelete
  6. Det var nydelig og så ikke helt enkelt ut. Jeg titter innom er nokså ofte så vis det er greit så linker jeg deg til bloggen min.
    Louise

    ReplyDelete
  7. såååååååååååååååååå nydelig...

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!