20 March 2007

Jeg har fått en sønn!

Dette er et kort jeg lagde i går kveld om som skal til utstilling på Minnehjørnet.


Endelig, på flere ukers overtid, nedkom jeg i går kveld med min etterlengtede signalgrønne Cuttlebug! Det har allerede meldt seg to faddere til dyret, som kalles "Padda" forøvrig. For de uinvidde, så er dette altså en maskin som kan stanse ut figurer og bokstaver i papir og kartong eller stanse mønster i ark. Et "måste" for enhver kortidiot!! Hele familien har allerede blitt villt begeistret for den så det er det naturlig midtpunktet her i familien!

Ellers er det definitivt vår og jeg er på vill jakt etter Sterilan såpe. Ikke fordi jeg synes så veldig mye om den såpen, tvert imot. Men fordi den er genial på å holde rådyr unna nyutstprungne vårløker. Butikken hadde imidlertid sluttet å ta den inn, så jeg må forsøke andre butikker. Hvis ikke får jeg forsøke andre såper. Dove er jo rimelig parfymert...

Ellers er dette noen av den siste dagens produksjon:



3 comments:

  1. ÅÅH!! Vilka fina kort du gjort!! Gillar dem alla! Fina färger och härliga stämplar! =)

    VA avis jag blir på dig som köpt en cuttlebug. JAg vill också ha en sådan! ;)
    Ska bli kul å se vad du gör för massa fint med den! =)

    Kram Petra
    (ps: tack för dina söta ord på min blogg!Ds)

    ReplyDelete
  2. Wow-vilka härliga kort - gillar allihopa ;-D.
    Har också införskaffat en sådan där groda - kunde inte låta bli, den tar ju allt och är lättplacerad!

    ReplyDelete
  3. Flotte kort, Tonje! Og grattis med padda, min er heller ikke så langt unna!

    Klem fra Desiree

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!