23 March 2007

Glede



Jeg er sliten og glad i dag. Jeg er glad både fordi jeg er ferdig med en hel runde med kurs jeg har holdt, og fordi jeg fikk verdens nydeligste og varmende tilbakemeldinger fra mine kursdeltagere i går. Noe som gjorde meg så rørt og lykkelig. Tenk, at de synes at jeg er så flink til dette å holde kurs. De er så søte og herlige, disse kvinnene jeg har på kursene mine. Det er jo ikke vanskelig å holde kurs når man har så lydhøre og interesserte mennesker å holde kurs for! Da er det rett og slett bare moro!

Jeg er også veldig sliten. Jeg visste jeg drev å tøyde strikk litt lengre enn den skal tøyes, og jeg visste jeg ville få en innertier midt i fleisen i retur og det har jeg vel også fått.Våknet opp med blomstrende halsbettennelse i dag tidlig, og kjempesliten. Men lykkelig og sliten. OG da går det an å være sliten. For det er mye jobb med å forberede kurs, og gjøre det ordentlig!!
Så dagen i dag som egentlig skulle være en kutt-ned-hekken-og-rak-i-hagen-dag blir heller en ligg-i-sengen-drikk-te-og-se-på-tv-dag.

3 comments:

  1. God bedring Tonje, håper formen stiger raskt.

    Flotte kort du har laget, som alltid. Ekstra morsomt å se våre kjære rubons i bruk :)

    Ønsker deg og dine en flott helg!

    ReplyDelete
  2. Krya på dig! Förstår att du är lycklig över dina kursdeltagare - det lever man länge på.
    Ha en bra helg - Klem

    ReplyDelete
  3. Håper du snart blir frisk og kommer til krefter igjen, Tonje.

    Godt å høre at du har fornøyde kursdeltagere, og det er jeg ikke overrasket over, du er jo så flink!

    Gratulerer med din første gutt, Padda! Jeg fikk også en grønn liten gutt i dag, Bønna, har ikke fått blitt skikkelig kjent med han ennå, men skal prioritere tid til det i helga! ;-)

    Ha ei god helg!

    {klem}

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!