26 February 2007

Vinter og sne

Vinter og sne og en firåring suser av sted!
Vi har hatt åtte nydelige dager på Sjusjøen i alt fra praktfullt vær som på bildet, til isende kulde, minus femten grader, snø og vind.
Ungene er kjempeflinke til å stå på ski. Marte er en skimester uten like, men også lille Maia på fire år imponerer med en vanvittig fart og uten staver. Vi må faktisk løpe bak henne for å holde tritt med henne. Og dette var hennes fjerde skitur noensinne!

Nå gjenstår det bare for oss å vinne Lotto så vi kan kjøpe hytte på Sjusjøen som vi (jeg) drømmer om!

8 comments:

  1. Hei Snuppeline,

    Så koselig skitur dere har hatt da! Skal krysse fingrene for du vinner i Lotto så det blir hytte på deg! Elsker å være på hytta vår, det er alltid så fredfullt og avslappende.
    Jeg har også fått meg blogg nå, har lagt deg til i linken min. Håper det er greit?
    Meg finner du på: http://ankaslilleverden.blogspot.com/

    Snakkes!

    ReplyDelete
  2. Hei, det så fint ut på Sjursjøen, med nydelig skiføre og flinke unger på ski. Dere koste dere fælt tenker jeg. Håper dere vinner i Lotto og får kjøpt en hytte. Jeg kommer gjerne på besøk da.....
    Veldig fint med kortfremvisningen også!

    ReplyDelete
  3. Hei snuppeline :)

    Fant linken din hos anka :)
    Det er en utrolig flott blogg du har, flott skriving og mange flotte bilder og ikke mins kort :)
    Ha en strålende helg!!

    Klem

    ReplyDelete
  4. Du har'n Tonje. Se i bloggen min for mer informasjon ;)

    ReplyDelete
  5. Tikken!! Eller "du har'n" som noen vil si :) Se bloggen min for mer informasjon.

    ReplyDelete
  6. Du har fått den hos meg også nå! Titt i bloggen min!

    Herlige vinterbilder!

    ReplyDelete
  7. Anonymous19/3/07 13:21

    Hei Tonje!

    Utrolig koselige bilder av dere! Må innrømme at jeg savner snø litt, men neste år er jeg i Norge og kan gå på skitur jeg også :)

    Stor klem til alle fra Michélle

    P.S. Bloggen din har blitt kjempefin!!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!