07 February 2007

Hvem ligner jeg på?


Jeg har jo alltid visst det. At jeg ligner litt på Portia Derossi. Hele 78% viser det seg. I alle fall i flg. http://www.myheritage.com/FP/Company/face-recognition.php Du ser likeheten ikke sant? Den er jo faktisk fantastisk slående!! (not...)

Imidlertid så synes det var rart at de ikke klarte å finne noen likhet med dette vidunderlige lille vesenet under her og noen av amerikas nye skuespillere. Rart..
Men det holder kanskje at hun er husets store skuespiller. The great dramaqueen faktisk. Hennes adferd er av og til en Oskar statuett eller to verdig! Som når hun plutselig under frokosten finner ut at hun ikke klarer å sitte oppreist lenger, fordi brødskiven er for tørr og pålegget hun valgte var feil. Hun synker sammen som om ryggraden var laget av gummi. Beina blir slappe og hun sklir med et dunk ned på gulvet mens hun klager høylytt over at hun ikke klarer å sitte lenger. For en utenforstående ville det absolutt se ut som knoklene hennes plutselig er forvandlet til gummi, men for oss som er gjenstand for hennes store skuespillertakter daglig er det bare å levere brødskiven til henne på gulvet og påpeke at da får hun ligge der til knoklene blir stive igjen, og den beste medisin for det er nettopp tørre brødskiver med galt pålegg på. Og det er jo forferdelig dumt å ha gummiknokler akkurat i dag hvor hun skal på turningen også da...
Det er rart hva som kan kurere gummiknokler.

Hva det kommer til å bli av den lille store Drama Queen'en vår er ikke godt å si. Det er kanskje godt at det ikke finnes hennes like i hele skuespillerverdenen. For da har de jaggu noe de kan vente på!

1 comment:

  1. Den linken hvem ligner jeg på var kjempe stilig...kopierer den jeg...håper det går greit :)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!