15 January 2007

Mandag og solskinn




I dag fikk jeg vite at kurset jeg skal holde den 31. januar allerede er helt fullsatt! Det er utrolig morsomt å høre at det allerede nå, så tidlig, ikke er flere plasser igjen! Kurset heter Glam, Glitter og Glory, og er et kurs i bruk av bladgull og et annet medium som heter Perfect Pearls. Blir litt a la den typen kort som er her. Kortet er forresten publisert i magasinet Ett Trykk.

Jeg gleder meg og håper at kursdeltagerne blir fornøyde og føler at jeg kan gi dem noe!

I dag er all snøen borte, selv den aller minste lille flekk. Det var såpass varmt på dagen i dag at jeg fikk litt følelsen av at det var påskestemmning da jeg sto inntill husveggen. Jeg måtte til og med sjekke rundt hushjørnet om løkene hadde begynt å spire,men det er nok en liten stund til ennå. Riktignok er det alltid tidlig her oppi åsen, og vi har jo hatt en ekstrem varm vinter, men det var kanske litt optimistisk.

1 comment:

  1. Anonymous16/1/07 21:41

    Hei, det høres ut som det blir en travel måned for deg Tonje, men det må være en stor oppmuntring for deg at så mange meleder seg på kurset! Og jeg vet at når de går hjem har de lært mye og fått mange nye ideer til kortlaging. Du sitter inne med utrolig mye Tonje og jeg er alltid like forundret hver gang jeg ser kortene dine som er så nydelige og fantasifulle.
    Gleder meg på dine vegne!

    Klem fra moms

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!