01 January 2007

Godt Nyttår!




Godt Nyttår til alle sammen!
Det er lenge siden jeg har blogget nå. Julen har vært stille men anstrengende. Smerter har dominert mestparten av hverdagen min, og når smertene endelig slapp taket, fikk jeg årets verste forkjølelse på toppen som slo meg loddrett ut i tre uker. Men nå er 2006 omme og jeg har håper på at 2007 blir et fantastisk mye bedre år. Jeg er i alle fall mye friskere!
Nå kan jeg se frem til et spennende år. Jeg skal først og fremt ha ni kurs i kortlaging i løpet av noen få måneder. Det kokmmer til å bli noen utfordrende måneder regner jeg med!!

I morgen skal jeg under kniven igjen. Skal igjennom en operasjon som egentlig ikke er så stor, men jeg gruer meg vel enda mer enn vanlig for den fordi det skal foregå i lokalbedøvelse og ikke i narkose. Men jeg satser på at det vil gå bra!

Det jeg ellers vet at året vil by på er tre ukers sommertur til Kalymnos igjen. I og med at vi ikke fikk dratt i høst er det ekstra lenge siden vi var der sist, og vi kjenner alle på at vi lengter tilbake.
Maia er vel bitt av reisebasillen hun også - hun spør stadig vekk om vi kan dra til Barcelona, til Spania, ja endog om vi kan reise til Gud fordi hun har noen ord hun skulle sagt ham. Hva den ungen har i hodet sitt og hva hun kommer til å bli vites ikke, men jeg er rimelig imponert noen ganger hva hun får med seg. Særlig når hun nevner Barcelona som vi aldri har vært i og aldri snakket om... Hun har vel hørt det på tv tenker jeg.

I morgen begynner hverdagen igjen. Det skal bli godt på flere måter. Det betyr at vi starter på et år som før eller senere kommer til å gå mot vår og varme, det betyr at vi kan komme inn i gjenge igjen rent praktisk og kostholdsmessig, og forhåpentligvis gjør det at vi kan starte på et sunnere og sprekere år, det er i alle fall målene våre her i huset.

Vinterbildene er tatt fra hytta vår på Torsnes, og viser at selv vinteren kan ha sin sjarm i den den tar kvelertak på sommeridyll, bølgeskvulp og brygger.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!