29 September 2006

Høstferie

Jeg har ikke blogget noe på en stund. Har vært enten veldig sliten eller så har jeg brukt det lille jeg har av energi til å lage ferdig noen kort for en butikk, samt å ordne istand kort til kurs og lage kursmateriell.

Nå står høstferien for døren. Hele huset er snudd på hodet mens vi desperat leter etter støvler, regntøy, anorakker, tjukke gensere, familiespill, og dvd'er vi ikke har sett. Her skal det pakkes for alle eventualiteter. Regn, storm eller solskinn.
Det skal bli godt å komme seg vekk. Men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å slukne brått av fjelluften å ikke våkne før om tre dager og da er jo halve ferien allerede over.

Vi skal feire bursdag på fjellet også. Eldstemann har sin 9 års dag der oppe. Vi har kjøpt gaver allerede, så får vi ordnet istand med kaffe på sengen og kake og brus på selve dagen. Det blir stort barneselkap når vi kommer hjem igjen.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment on my blog!
Takk for at du legger igjen en kommentar i bloggen min!